Вітаю Вас на сторінках блогу "ТЕРИТОРІЯ МОВИ"! Сподіваюсь, він буде цікавим і корисним для Вас!

середу, 5 жовтня 2016 р.

ІВАН ФРАНКО: ТОП-10 ЦИТАТ ПИСЬМЕННИКА

ЦЬОГО РОКУ ВИПОВНИЛОСЯ 160 РОКІВ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВЕЛИКОГО ПОЕТА ТА 100 РОКІВ З ДНЯ ЙОГО СМЕРТІ

1. Любов не залежить від нашої волі, приходить без нашої заслуги, щезає без нашої вини.

2. Ми мусимо навчитися чути себе українцями – не галицькими, не буковинськими українцями, а українцями без офіційних кордонів.

3. Жоден вогонь, жоден вогонь не горить так гаряче, як таємне кохання, про яке ніхто нічого не знає.
Іван Франко з дружиною Ольгою Хоружинською
4. Мій патріотизм – се не сентимент, не національна гордість, то тяжке ярмо.
5.Щастя ніколи довго не триває. Щастя все — день, година, одна хвилина.
6. Література кожного народу — це найкраще дзеркало його життя.
7. Мій ідеал – це жінка в повному значенні цього слова. ­Жінка-чоловік, мисляча, розумна, чесна і переконана. До того ідеалу треба ще додати жінку люблячу, гарячу, сердечну, щиру.
8. …українська мова – то для мене такий любий домашній убір, в котрім всякий показується іншому таким, яким є. Українська мова – то мова мого серця.
9. Не маю щастя до жінок віддавна і не буду мати його ніколи. Все через мою невправність. Заговорю до них серйозно – знуджу, а почну жартувати – то так, як ведмідь, і вражу.
10. Я принциповий ворог усяких компліментів і ворог тих, що говорять компліменти.
Джерело: elle

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *