Вітаю Вас на сторінках блогу "ТЕРИТОРІЯ МОВИ"! Сподіваюсь, він буде цікавим і корисним для Вас!

середу, 2 листопада 2016 р.

Посміхніться! Незвичайні фрази викладачів ))


Не тільки студенти, а й вчителі, викладачі часто збагачують наш світ незвичайними фразами, гідними потрапити в історію:
1. А зараз подивіться на картинку, яку я, на жаль, стер. 
2. Подивіться на мене: перед вами молекула водню! 
3. Хай он той жовтий кубик буде для наочності синьою кулькою. 
4. Я не можу, коли на мене дивляться 25 очей! 
5. Пpопіловий спіpт пити не можна, тому його фоpмулу писати не будемо. 
6. Намалюємо нескінченно малий трикутник. Ні, погано видно - намалюємо побільше. 
7. Студентам з Африки прохання здати хвости. 
8. Візьміть графік і хрестиками поставте галочки. 
9. Я завтра несподівано дам вам контрольну. 
10. Ви мені брешете, товариш студент, але я Вам вірю. 
11. Ви вже досить дорослі, щоб дізнатися про те, як влаштована печінка. 
12. Я жалію студентів, але на іспиті я сам себе не впізнаю, я несамовитий.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *