Вітаю Вас на сторінках блогу "ТЕРИТОРІЯ МОВИ"! Сподіваюсь, він буде цікавим і корисним для Вас!

вівторок, 13 грудня 2016 р.

5 СПОСОБІВ ПЕРЕМОГТИ ПРОКРАСТИНАЦІЮ

Прокрастинація — це звичка відкладати усе на потім, уникати складних завдань, лінуватись і шкодувати про це 😩 Зараз перед усіма вами стоїть завдання добре скласти ЗНО і вступити, але іноді так важко змусити себе готуватись, проходити тести, вчитись. Як перемогти прокрастинацію? Читаємо кілька психологічних порад! 👇

💡 1. Знайдіть першопричину 

Чому ви не робите завдання, які потрібно виконати? Які саме почуття виникають, коли ви розумієте, що потрібно зробити домашнє завдання або порацювати? Що насправді вас турбує? 
У багатьох причиною прокрастинації виявляється страх того, що завдання буде зроблено недостатньо добре, чи не буде закінчене вчасно. За іронією ці хвилювання призводять до того, що робота відкладається до того моменту, коли ви дійсно вже не встигнете зробити її добре чи зробити взагалі. 


😎 2. Не уникайте завдань, але винагороджуйте себе 

Якщо ваш настрій погіршується від думок про навчання (чи роботу), то необхідно з цим боротися в першу чергу. Так пише професор психології Тімоті Пичил (Timothy Pychyl) у своїй статті для Wall Street Journal. 
Але не намагайтеся покращити свій настрій, занурившись у соцмережі до початку роботи. Ця розвага має бути винагородою, коли ви закінчите важливу задачу. А поки робите її, підбадьорюйте себе думками, що нагорода чекає вас після. 

🙌 3. Загляньте глибше в себе 

Ви букет з ідей і уявлень про те, як і що повинно відбуватися і працювати у світі. Зараз ви бачите тільки верхівку айсберга. А вам треба розглядати ту частину, яка під водою, тому що саме там знаходяться переконання що призводять до прокрастинації. Один із прикладів такого «айсберга» — сформована в дитинстві думка про те, що ви повинні все робити ідеально. У результаті зараз ви боїтеся братися за справи, оскільки не впевнені, що у вас вийде виконати їх бездоганно. 
Як дізнатися, з яких переконань складається підводна частина вашого айсберга? Це все, що містить дієслово «повинен»: я повинен робити все ідеально, я повинен придумувати нестандартні рішення. 

💭 4. Змініть своє мислення 

Від того, як ви сприймаєте ситуацію, залежить те, як ви на неї реагуєте. Усталені переконання не дають нам рухатися. 
Наприклад: «Ця тема така складна я ніколи не зможу її вивчити» — природно, що ваша мотивація буде вбита цією думкою. Сприймайте складні завдання як виклик самому собі: «Так, це складно, але можливо. І навіть якщо я просто почну її вчити, я вже буду молодець». 
Інші популярні думки: «Я ніколи не робив цього» або «Завжди, коли я брався за такі справи, виходило погано». У вас недостатня самооцінка. Ви не вірите, що можете виконати завдання, і ваш страх стає реальністю — ви дійсно її не виконує. Намагайтеся думати так: «Ці завдання непрості не тільки для мене, але і для інших. І хто зможе зробити їх за мене? Хто, крім мене, взагалі зважився б за них взятися? ». 
Або ви можете думати так: «Я ніколи не складу ЗНО на 200. Я не зможу підготуватись, я не з тих, хто може це зробити». Ви здалися, ще не почавши нічого робити. 
Замість того щоб пригнічено зітхати, поділіть «слона» на частини. І почніть їсти його з самого маленького шматочка. З ним-то ви точно впораєтеся, а потім закінчите і весь проект. 

⚡ 5. Переосмисліть прийняття рішень 

Краще зробити і пошкодувати, ніж не зробити і пошкодувати. Ця приказка працює в більшості випадків. Запитайте себе, що ви втратите, якщо відмовитеся сьогодні від вивчення складної теми? Або відмовитесь готуватись до предмету, який потрібен вам для вступу, але ви погано його знаєте? Як зміниться ваше життя, відносини, якщо ви будете діяти? 
Справа не в тому, наскільки складна задача, а в тому, скільки зусиль ви готові докласти, щоб зробити важливі для себе речі. Повірте, нагороду за вашу працю ви обов'язково отримаєте. 
Так що наступного разу, коли вам нестерпно захочеться відкласти важливу задачу, знайдіть глибинну причину цього бажання, подумайте про справу по-іншому і нагадайте собі, що краще взятися за ризиковану справу, ніж постійно гаснути і відкладати цікаві ідеї.

Сподіваємось, поради були корисні!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *