Вітаю Вас на сторінках блогу "ТЕРИТОРІЯ МОВИ"! Сподіваюсь, він буде цікавим і корисним для Вас!

неділю, 21 травня 2017 р.

Цікавинка: як взнати брехуна по його мовленню?

Як брешуть люди: 4 фрази справжніх брехунів
Як розпізнати брехуна? Уважно прислухайтеся до того, що він говорить. Адже деякі фрази допоможуть зрозуміти, що Вам забивають баки.



1. Чесно кажучи – справжні брехуни вживають ці слова якнайчастіше, щоб переконати у правдивості слів.
2. Я ніколи… Я завжди… – теж одна з улюблених конструкцій базік, які хочуть збрехати. Особливо кумедно звучать фрази: Я ніколи не брешу або Я завжди говорю правду.
3. Вони замість я – теж популярний прийом серед брехунів. Таким чином вони намагаються перекласти відповідальність з себе на інших людей. Я не знаю, але вони так сказали… – не знайома часом фраза?
4. Точні деталі – ще одна хитрість брехунців. Вони будуть називати точний час, коли обідали, номер будинку, повз якого проходили та говорити будь-які інші “факти”, щоб переконати співрозмовника у своїй “чесності”..
Пересічна людина зазвичай не зважає на такі речі та замість точного часу та адреси говорить, наприклад, “вчора вранці” або “на перехресті”.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *