Вітаю Вас на сторінках блогу "ТЕРИТОРІЯ МОВИ"! Сподіваюсь, він буде цікавим і корисним для Вас!

понеділок, 26 червня 2017 р.

Поради Школи щасливих батьків: 20 фраз, які потрібно говорити дітям :-))

Це фрази, які надихають і підтримують Вашу дитину. Застосовуйте їх у щоденному спілкуванні з нею. Це допоможе Вам побудувати більш гармонійні відносини з дитиною!
Покажіть віру в дитину
• «Я тобі довіряю».
• «Я в тебе вірю».
• «Я поважаю твоє рішення».
• «Це непросто, але у тебе обов'язково вийде».
• «Ти все вірно робиш».
Зверніть увагу на зусилля і старання
• «Я бачу, ти дуже багато праці вклав у це».
• «Я бачу, як сильно ти намагався».

• «Ти так потрудився над цим, і ось як здорово вийшло!»
• «Виходить дуже здорово!»
• «Можу уявити, скільки часу на це пішло!»
Подякуйте за час, проведений разом
• «Я дуже ціную час, який ми з тобою проводимо разом».
• «Я з нетерпінням чекаю, коли ми зможемо знову пограти завтра».
• «З тобою дуже цікаво».
• «Мені дуже сподобалося, як ми пограли».
• «Я рада, що ти вдома».
Дякуйте за допомогу і внесок
• «Дуже дякую тобі за те, що ти ...».
• «Дякую за те, що ти зробив».
• «Дякую за твою допомогу».
• «Дякую за твоє розуміння».
• «Це дуже велика допомога для мене».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *