Вітаю Вас на сторінках блогу "ТЕРИТОРІЯ МОВИ"! Сподіваюсь, він буде цікавим і корисним для Вас!

вівторок, 22 серпня 2017 р.

ТОП-11 найпопулярніших відмовок учнів, які не виконали домашнє завдання))

В очікуванні початку нового навчального року згадаємо ТОП-11 найпопулярніших відмовок учнів, які не виконали домашнє завдання:

Відмовка №1. Ви нам не задавали.
Відмовка №2. Мене не було / я не знав / мені не сказали
Відмовка №3. Забув (втратив) щоденник
Відмовка №4. Зробив, але забув зошит вдома
Відмовка №5. Відключили світло, а я як раз збирався почати
Відмовка №6. Я взагалі не зрозумів завдання
Відмовка №7. Вчора погано себе почував, та й сьогодні теж
Відмовка №8. Мене батьки забрали до бабусі (на дачу), а я не взяв зошит (книгу)
Відмовка №9. У мене гурток (тренування) і пізно закінчуються заняття
Відмовка №10. Молодший брат (собака) порвала зошит
Відмовка №11. У мене електронна книга / Інтернет не працювали

📎 Варто зауважити, що почувши від дитини виправдання про причини невиконаної роботи, не слід відразу ж робити висновок, що дитина говорить неправду. Учитель повинен спробувати відчути ситуацію, задати кілька питань і тільки потім робити висновки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *