Вітаю Вас на сторінках блогу "ТЕРИТОРІЯ МОВИ"! Сподіваюсь, він буде цікавим і корисним для Вас!

вівторок, 22 серпня 2017 р.

Про правильне наголошування слів


Як запам'ятати правильне наголошеня слів? Оскільки з наголосами в українській мові не все так просто, вважаю, що вірші - найкращий засіб для їх запам'ятовування:). Пропоную Вашій увазі вірш Вікторії Очеретяної.

дочкА до отАмана вранці прийшла
і перша сумний діалОг почала:
"на спИну борОдавку як горошИну
неначе цемЕнтом до мене вчепило!
я рАзом із дІтьми чорнОслив жувала
аж ось цей фенОмен Маруся впізнала!
тепер псевдонІм я ненАвисний маю
Ганнуся-"чорнОслив-на-спИні-ховаю"
отАман, що був тій Ганнусі вітчИмом,
любив бо її немов рідну дитину:
"ганнусю, мені зовсім грОшей не шкода,
хоч асиметрІю дарує природа.
закінчу перЕпис за другий квартАл -
й одразу віддам я тебе лікарям.
а поки знайди десь фартУх і граблІ,
і сіно згреби, бо голодні кролі.
отАман в довІднику трави знайшов,
зібрав їх та Ганну й до бабці прийшов.
у бабці там Олень із цЕнтнер стояв,
і скоса на спИни гостей поглядав.
настійка пекуча, немов кропивА,
борОдавку миттю зі спИни зняла
тож бабця про мАркетинг добре подбала
й про щастя ганнусі усім розказала.
тепер нашій казочці прийде кінець
а хто її вивчить - то той молодець.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *