Скарги на те, що сучасні діти замало читають, популярні сьогодні, як ніколи. І, хоча кількість різноманітних способів боротьби з цим жахливим явищем збільшується з кожним роком у кільканадцять раз, одним з найочевидніших залишається реклама. Соціальна реклама, реклама книгарень, бібліотек, видавництв чи певного видання — байдуже. Головне, красива і якісна. Головне, щоб вона привертала увагу і робила читання модним. Отож до вашої уваги — добірка симпатичних рекламних постерів, які популяризують читання.
Блог створений для надання практичної допомоги моїм учням та їхнім батькам, методичної допомоги колегам та обміну досвідом і корисною інформацією з усіма шанувальниками української словесності
Сторінки
▼
Сторінки
▼
вівторок, 16 серпня 2016 р.
Коли діти не читають, уява зникає: популяризація читання у рекламі
Скарги на те, що сучасні діти замало читають, популярні сьогодні, як ніколи. І, хоча кількість різноманітних способів боротьби з цим жахливим явищем збільшується з кожним роком у кільканадцять раз, одним з найочевидніших залишається реклама. Соціальна реклама, реклама книгарень, бібліотек, видавництв чи певного видання — байдуже. Головне, красива і якісна. Головне, щоб вона привертала увагу і робила читання модним. Отож до вашої уваги — добірка симпатичних рекламних постерів, які популяризують читання.
Немає коментарів:
Дописати коментар